Angielski dla lotnictwa

Dyskusje ogólne na temat latania i lotów. Wymiana informacji, doświadczeń. Zadaj tutaj pytanie jesli nie pasuje ono do innych działów forum lotniczego.

Angielski dla lotnictwa

napisał krzysiekk » 2015-01-07, 15:36

Jestem mechanikiem pracującym w branży lotniczej, dlatego coraz częściej myślę nad polepszeniem swojego angielskiego. Język ten jest ważny w lotnictwie, dlatego chciałbym wreszcie coś zrobić w tym kierunku. Myślałem nad tego rodzaju szkoleniami jak np. te - http://www.tae.innpuls.pl/oferta/. Może ktoś z Was orientuje się jak przebiegają tego typu kursy? Na co warto zwracać uwagę przy wyborze firmy szkoleniowej bądź szkoły językowej?
krzysiekk

Re: Angielski dla lotnictwa

napisał doocka » 2015-01-14, 11:54

Jakie są koszta?
doocka

napisał groundflight » 2015-01-19, 18:42

te wszystkie kursy to jedna wielka lipa. czego niby nauczysz się przez kilka godzin? bo chyba nie słówek, które wkuwa się na pamięć. to dzięki bogatemu słownikowi w głowie rozmawiamy lepiej po angielsku. pracując w branży najlepiej jest wyjechać np. do Wlk Brytanii do pracy na lotnisku. Niedługo na portalu groundflight.eu powinien pojawić się ciekawy artykuł, nt. szkoleń dla lotnictwa. Znajdzie się w nim porównanie tego co mogą tacy szkolący zaoferować albo wyłudzić pieniądze. Polecam
groundflight

napisał tadek1 » 2015-08-31, 22:07

Polski Klaster Lotniczy w woj. podkarpackim bardzo dobrze się ostatnio rozwija, lotnictwo lekkie i ultralekkie zawssze mnie fascynowało, ponieważ tutaj zaczyna się czysta aerodynamika bez silników. Na stronce klasterlotniczy.pl można poczytać o dofinansowaniach dla klastra, ma być nowocześniejszy sprzęt działający w oparciu o nowsze technologie, np technologie 3D
tadek1

napisał ChuckChuck » 2015-09-18, 08:35

Angielskiego najlepiej jest uczyć się w praktyce. Takie kursy w większości przypadków są robione na przysłowiową sztukę, więc nie wiem czy poza stratą kasy i czasu coś będziesz z tego miał.
ChuckChuck